Kérdése van? Hívjon minket! +36 30 293 3790

Gyakran ismételt kérdések

Miért nem kaptam a csomagba garanciát?

Az utóbbi években cégünk egyre több mindent digitálisan küld el a vásárlóknak környezetünk megóvása érdekében, így 2021 végétől már a garancialevelet is így kapják meg, természetesen pecsételve és szignózva. Ezt általában a számlával együtt küldjük, de legkésőbb a kiszállítás napján. Ha garanciális sérülés adódna a bútornál, a jótállást a vásárlónak kell kitöltenie, majd azt befotózva elküldenie az e-mail címünkre. Minden esetben felvesszük Önökkel a kapcsolatot.

Hogy tudok feliratkozni a hírlevélre?

A feliratkozó boxot a főoldal alján találja, itt mindössze nevét és e-mail címét kell megadnia, majd a "FELIRATKOZÁS" gombra kell kattintania. Ezután a rendszer küld Önnek egy megerősítő e-mailt a hírlevél feliratkozással kapcsolatban, arra az e-mail címre, amit megadott. A levélben két linket talál, kövesse az abban írt utasításokat, és erősítse meg feliratkozási szándékát. E-mail címét és nevét a lentebb leírt adatkezelési szabályoknak megfelelően kezeljük. Amennyiben nem kapja meg a megerősítő e-mailt pár órán belül, keressen minket telefonon vagy e-mailben.

Hogy tudom felhasználni a kuponom?

Miután feliratkozott a hírlevélre, és meg is erősítette e-mail címét, azután a kapott kuponkódot, bármelyik rendeléséhez felhasználhatja. A kuponkód 3% kedvezményre jogosítja a rendelésben szereplő termékek teljes végösszegéből. A kódot a vásárlási folyamat közben, a szállítási és fizetési mód kiválasztásakor tudja megadni. Felhívjuk figyelmét, hogy CSAK AKKOR tudja érvényesíteni a kuponkódját, ha megerősítette hírlevél feliratkozását.

Előre utalni milyen számlaszámra tudok?

Kamratár Kft.

10200799-39772554-00000000

Információk oldalon megtalálhatók cégünk adatai.

 

Felületkezelés nélkül is rendelhetek bútort, ha én szeretném pácolni?

Igen, legtöbb termékünknél lehetőség van lakkozás, pácolás nélkül rendelni.

Legjobb, ha ilyen esetben érdeklődik elérhetőségeinken. Szívesen nyújtunk tájékoztatást.

 

Az ágy árában a matrac is benne van?

Nem, a matracot külön kategóriánként, különböző igényeknek megfelelően lehet kiválasztani, 

így sokkal jobb terméket kap. Matracvásárláshoz segítséget itt találhat:

Matracvásárlás előtti tudnivalók

 

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A termék adatoknál, vagy a kosárba helyezéskor a rendszerünk feltünteti az adott termék szállítási díját. Ez függ értéktől, tömegtől, csomagok számától. A szállítás teljesítésekor a vevő egy összegben a futárszolgálat munkatársának fizeti ki. (Termék+fuvardíj)

 

A szállítási költség árában az emeletre való felvitel és az összeszerelés is bent van?

Nem, a szállítási költség csak az Ön kapujáig, kerítéséig, társasházi bejáratáig vagy a közterület határáig szól. Egyes termékeknél van lehetőség, hogy emeletre való felvitelt is kérhet, ezt előre  kell jeleznie felénk.

Kérjük győződjön meg arról (mérje le), hogy a bútor fel fog férni a lépcsőházban, illetve el fog-e férni a lakásában.
Amennyiben nem, ez nem az eladó felelőssége. A szállító kollégák addig viszik a bútort ameddig az elfér.

Továbbá az eladó nem felel a talaj és a fal egyenetlenségéért sem. Ennek korrigálása nem az eladó feladata!

Lapraszerelt termékek esetében Önnek kell az összeszerelét megoldania. A termékekhez mellékelve van a szerelési útmutató.

 

Lehetőség van kedvezőbb szállítási költségre?

Igen, bizonyos esetekben tudunk kedvezőbb szállítást biztosítani, attól függően, hogy mennyi bútort és milyen távolságra kell szállítani. Kérjen árajánlatot (ÁRAJÁNLAT menüre kattintva), egy-két munkanapon belül válaszolunk.

 

Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

Igen, rendszerünk lehetőséget ad erre.

 

Hogyan tudok vásárolni?

Regisztráció vagy akár regisztráció nélkül is vásárolhat a terméket a kosárba helyezve. A rendszerünk lépésről lépésre kéri az adatokat a szállításhoz és fizetéshez kapcsolódóan. (Az adatokat bizalmasan kezeljük a jogszabálynak megfelelően.) Amennyiben több terméket vásárolna a fenti menüpontunkban található ÁRAJÁNLAT menüre kattintva kérhet egyedi árajánlatot. Itt egy űrlapot kell kitöltenie és elküldeni részünkre.

 

Lapra szerelten vagy összeszerelt állapotban vannak a bútorok?

Termékeink nagy része összeszerelten kerül átadásra. Egyes termékek pl. ágyak, néhány szekrény, falipolcok lapra szereltek. 

Minden terméknél a termék ADATOK fülnél megtalálható, hogy az adott termék fix- vagy lapra szerelt termék.

 

Tudok egyedi méretet rendelni?

Bútorokban csak nagyobb beruházások esetén vagy több darabnál.

Matracoknál a habmatracokat tudjuk egyedi méretre vállalni.

Az egyedi megrendelés minden esetben külön árkalkulációval és hosszabb teljesítési határidővel jár.

 

Hány nap alatt érkezik meg a termék a megrendeléstől számítva?

Amennyiben szabvány méretet rendel és azok vannak raktárkészleten, úgy maximum 1 hét.

Raktárkészleten nem lévő termékeknél több hét is lehet (3-6), iránymutatást a termék adatoknál talál ezzel kapcsolaban. Erről mindenképpen tájékoztatjuk a Megrendelőt a megadott elérhetőségén.

 

Egy nagy, vagy két kis matracot válasszak?

A nagy matrac előnye:

- Az egységes homogén fekvőfelület

 

Két egyszemélyes matrac előnye:

- Két különböző keménységű és minőségű matracot tudunk vásárolni

-Az egyik fél forgolódása nem hullámzik át a másik oldalra

-két egyszemélyes matracot könnyebb forgatni és kezelni

-Ha az egyik oldali matrac meghibásodik , szennyeződik, azt olcsóbb cserélni.

 

Hol adják át az utánvétes csomagot?

A szállítás minden esetben az ön kerítéséig, kapujáig, társasháza bejáratáig, a cím illetve közterület határáig szól, mivel futárszolgálatunk munkatársának ideje szorosan be van táblázva, ezért nincs felkészülve arra hogy a terméket a rendeltetési helyig vigye.

 

Milyen ágyrácsra tegyem a matracot?

A matracot merev vagy rugós ágyrácsra tehetjük. Egyes vevőink szeretik a rugalmas ágyrácsot, mely egy kellemes enyhe rugózást, ringást ad, így egy kellemes alvásminőséget biztosít. Ezeket az ágyrácsokat az ágyak menüpontban találja.

 

Honnan származnak a Konki Fenyőbútor termékei?

A Konki Fenyőbútor termékei többségében kb. 80-85%-ban Magyarországról, ezen kívül pedig Európa más országából.

 

Milyen információt gyűjt rólam a weboldal?

A Konki Fenyőbútor üzlet az Ön adatait szigorúan bizalmasan kezeli, Az Ön adatai harmadik személyhez nem

kerülhetnek és adatkezelési módszerünk tökéletesen megfelel az Európai Unió adatkezelési szabályzatának.